pluggis

hej :D
kom hem för ett tag sen och har faktist hunnit plugga lite också .
Har lite läxor att göra pluss ett prov nästa vecka :/
idag efter mattelektionen så fick anderas stanna efter lektionen så jag , viktoira , celine & filip trorja det var stod vid dörren för att höra vad han sa till honom. Men vi hörde inte ett skit , vi trodde han skulle skälla ut honom eftersom andreas brukar vara lite stökig , xd sen hör vi bara hur dom kommer för att öpnna dörren då springer alla vi därifrån ,
vi ba ; andreas vad sa han ?
andreas ba : att jag var jätteduktig på lektionen .
och jag trodde inte honom , ingen trodde honom , xd
sen ser vi våran lärare och frågar om det var sant , han ba ; ja ;)
vi blev ju lite ägda där :D
nu ska jag sluta babbla en massa , ha en bra tisdag :D


nu ska jag gå och plugga lite , fan vilken pluggis jag är igentligen , xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0