tvilling

ingen behöver läsa om ni inte orkar ,
det är till alva ;p


tvilling , du är helt underbar .
jag saknar oss två så mkt.
jag kommar aldrig glömma sommaren 2010 , vi hade så jävla roligt .
vi va varje dag och hade alltid lika kul , jag saknar när vi garvade åt allting , jag saknar när du alltid ringde mig och frågade om vi skulle mötas vi peddotunneln , jag saknar när vi alltid va som treåringar när vi badade , jag saknar när vi alltid moffade på stranden , varje kväll när vi kom på en massa dumma ideer vi skulle göra , när jag sov hemma hos dej och dagen efter skulle vi till grönan , fan vad vi längtade .. när vi drog och badade klockan 12 på kvällen typ , och vi rammlade med cykeln , och varje gång vi åt ostbågar till frukost. 
 och jag kommer aldrig glömma hur mkt jag grät när jag skulle till bosnien i fem veckor , utan dig !
jag kommer alrid glömma den dära kramen när jag kom tillbaka och när vi båda grät när vi såg varndra efter fem veckor .. jag vill bara att du ska veta att även om vi inte träffas lika mkt nu , så ska du veta att jag tänker på dej hela tiden , jag saknar dej verkligen jättemycket . jag hoppas allting blir somvanligt igen .
alva glöm aldrig jag älskar dig





Kommentarer
Postat av: tvilling

älskling , jag saknar dig varje dag som går och jag kan inte sluta tänka på sommaren. det va det underbaraste jag vart med om. jag tänker på dig dag som natt, jag saknar dig och oss. men du ska veta att vad som än händer kommer det vara du som betyder mest och du som har störst plats i mitt hjärta , oavsett vad ! du ska inte heller glömma , jag älskar dig !

2011-02-26 @ 17:02:52
URL: http://a-alvagustafsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0