självförtroende

hoho nu ska jag berätta om mitt självförtronde ;p
kulva ? haha nej men jag tycker ni ska få veta lite mera om mig ..
okej .. jag kan ju börja med att säga att mit självförtroende är ganska dåligt.
jag tar åt mig av vad alla säger fast dom skojar , jag bryr mig alltid vad andra tycker om mig , om nån inte tycker om mig känns det som ingen tycker om mig osv ...
jag blir ledsen för typ ingenting .. jag tänker alltid på vad jag skriver så att ingen ska tycka det ser så jävla töntigt ut eller nåt ..ne men såna saker typ .
jag önskar jag tyckte om mig själv , inte tog åt mig av vad alla andra sa , brydde mig inte om vad andra tyckte om mig osv ..
jag är alltid så rädd att jag ska säga nåt fel eller göra nåt fel .. men alla gör fel ibland.
ingen är prefekt fast alla är bra på sitt sett .
och jag har verkligen inga tips på hur man kan få bättre självförtroende .
men ni kanske har det till mig ? :DD










Kommentarer
Postat av: Karin

Jag hade också sådär förut. Men nu är det lite bättre faktist :) Jag, min mamma och min syster var på en liten föroläsning om självförtroende och självkänsla med Mia Thörnblom, den var jätte bra och man skrattade och hade kul samtidigt som man lärde sig jätte nyttiga saker för att bygga upp självförtoendet. Sen har jag också läst en bok som heter Du äger! som hon, Mia Thörnblom, skrivit :)



Om du inte redan sett föroläsningen tycker jag verkligen att du och tex. din mamma eller någon, ska kolla upp om hon fortfarande har den. Den var super! :D

2011-02-22 @ 09:21:15
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: Karin

Törnblom* :P hehe

2011-02-22 @ 09:21:59
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: viktoria

jag kan också vara sjukt osäker ibland.. men jag fattar fortfarande aldrig varför folk är så osäkra i sig själva. man är fin som man är , och det finns alltid nån som gillar en. är det nån som inte gillar mig tänker jag alltid "vad gör det? när den personen bättre en mig lixom?"

låter helt cp, men så äre xd

2011-02-22 @ 10:34:54
URL: http://viktorias.devote.se
Postat av: Amela

Amina, dummaste inlägget någonsin! Alla är bra på sitt sett och duger så som dom är. Men Amina du behöver inte känna dig osäker. Du är grym på ditt sett och du är PERFEKT precis så som du är. Dom som säger att dom inte tycker om dig är antingen störda eller så känner dom inte dig så bra. De finns inget att inte tycka om hos dig.

Mitt tips: Skit i vad idioter tycker, för dom är inte värda dina tårar <3

2011-02-22 @ 23:23:03
URL: http://livetenligtamela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0