amina om killar.

anna om dagens amina:
Min kille har precis gjort slut med mig, vi var tillsammans i tre månader och nu vet jag inte vad jag ska göra? Har du haft någon kille,hur kom du över han sen, Snälla svara.

svar : du har frågat alldeles fel person , jag har sämst självförtroende och jag gråter för ingenting , jag är ganska kännslig . men jag ska verkligen försöka ge dig nåt tips.  Jadu jag har haft killar , det har såklart varit välldigt svårt att bara glömma den killen , killar jag har varit på g med sen dissar dom , det tycker jag också är jättejobbigt .
Asså du kanske borde snacka med honom , har du frågat vrf han gjorde slut , bråkade ni ?
om ni bråkade är det sjukt bra att snacka med honom och bli vänner , det blir oftast mkt lättare då .
jag tycker att man ska försöka bli vänner förutom om han har varit otrogen eller nåt , för då ska man visa att det inte är okej genom att typ inte snacka med honom och inte ens vara vän med honom .
Men alla vet hur vissa killar kan vara , det finns helt underbara killar som liksom berättar varför den gjorde slut , och gör det face to face , medans det finns andra killar som bara skriver på mess : jag gör slut , känns som vi bara är kompisar . Det tycker jag ör omoget , att messa och bara skriva så lite .
Killar vet ju hur kännsliga tjejer kan vara , iallafall jag .
Asså hur kom jag över min kille , jo det tog ett tag kan jag säga , men jag snackade med honom , frågade vrf och sådär , sen hade jag ju mina kompisar , som stöddade mig så himla mycket , och dom gav mig en massa tips , att inte tänka på det som hänt so mycket och sådär .
det finns typ en text som går såhär det kan vara svårt med killar ibland , men då finns det alltid någon som kan hålla din hand . Och jag tycker det är så jävla sant , det är mina vänner som stöttar mig , och gjorde så jag kom över honom , och dom verkligen försökte.
kanske inte hjälp dej så mkt , men jag berättade lite om hur jag känner med sånt härnt iaf .
bilden är från april.


Kommentarer
Postat av: Elina

det är kul när du är bra på att uppdatera mycket på bloggen, den är verkligen jättefin!

Har du någon pojkvän nu / gillar du någon? :)

2011-01-30 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0