if so would cost me my life.

''godkväll'' hehe nejdå men hej , ligger här i sängen och läser faktist .
det är ganska ovanligt för att vara mig , men konstigtnog har jag verkligen kommit in i boken , den är faktist bra och för första gången i mitt liv tkr jag att det är kul att läsa ;D
slutpratat om det , imorgon ska jag hämta min saknade mamma som har varit på en jobbarsak , ska bli så skönt att hon kommer hem , hon har bara varit borta i en vecka men för mig & mina syskon känns  det som över en månad , man märker att vi inte är från våran mamma eller pappa ;)
nu ska jag fortsätta läsa.


hihi jag jusst nu,

boken jag läser flickan som lekte med elden.

och en random bok vi har hemma , som jag faktist har lust att läsa , bara för att jag gillar bokens '' titel'' :D
om det så skulle kosta mig livet ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0