kompisar.

det va en person som skrev att jag kunde skriva om mina komoisar jag haft innan långeberget & rogge .
okej , på dagis var jag mkt med gabriella & evelina . Jag och evelina var jättebra kompisar , sen började vi på långberget så slutade jag & evelina vara , och jag blev kompis med jessica , jag och jessica bråka lite ibland , och vi var hela tiden på långberget , sen började jag på rogge då var jag med celine i början .
japp sen blev jag , line , celine , ebba & viktoria jättebra vänner , och våran vänskap har ju gått lite upp & ner .
sen nu har jag börjat vara mkt med julia också . Sen har jag andra kompisar på andra skolor .


Kommentarer
Postat av: fanny

jag e inte mig :O hahahah ja skojja men jag är inte det ;* <3

2011-01-25 @ 09:19:13
URL: http://fannyyandersson.devote.se
Postat av: olle

slutade du att var kompisar med några? vilka och varför i sånna fall`?

2011-01-25 @ 13:49:05
Postat av: simon

vem stjutton är evelina amina?!!!!!

2011-01-25 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0