svar på komentar.

det står : jag har sätt på några bilder du har att du har vita prickar på halsen eller där vid bröstet , vad är det för nåt , farlåt menar inget dumt .
kram .

svar : ehm , hehe jag har en sjukdom , som inte alls är farlig , men jag kommer ha det hela livet.
det bildas vita saker runt mina leverfläckar och sen försvinner mina leverfläckar så det bara blir vitt kvar .
jag har såna prickar på ryggen , på magen och en i hårbotten , xd
den jag har i hårbotten växer det ljust hår , ser grått ut .. det är nästan bara darför jag färgar håret så himla ofta . Det är somsagt inget farligt men stör mig lite på det ..


här är en dålig bild på en sån därn prick xd


Kommentarer
Postat av: vilma

oherreguuuuuuuuuud jag trodde att jag var ensam om att ha sånadär!! jag har två på ena armen, 3 på andra, en på benet, en på ryggen och så. min skolsyster säger att det är "pigmentsfläcker som kommer gå bort om några år". bullshit.

men åh, du gjorde min dag, jag trodde jag var ensam... :( :)

2011-07-04 @ 13:51:00
URL: http://vilmasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0