vad tycker ni ? ;)

hellooo , idag efter skolan åkte vi till mormor ;)
va där sen va det dans , var faktist mkt roligare än förra gången :D
hade matteprov idag , trodde faktist att det var imorgon , så jag hade´knappt pluggat , men det gick faktist jättebra :D
så dagens fråga , vad vill ni mer att jag ska skriva om på bloggen ?
vill ni har mer videoinlägg , eller mera pinsammasaker som har hätn eller vad som helst , släng in en komenter och skriv va ni tycker jag ska skriva mer om , det skulle iaf va jättekul :D


erkänn lite söt nu efter dansen ? ;) ser helt försörd ut , xd


Kommentarer
Postat av: en söt tjej

om dina kompisar du haft innan långbergsskolan och rogge? :)

2011-01-24 @ 20:53:55
Postat av: Karin

vad för dans går du på och vart? :)

2011-01-25 @ 22:18:50
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: fanny

saknar dig hjärtat ,

du kan väl lägga upp bilder på dig och mig och skriva hur vi träffade varandra osv..



vi träffas aldirg det suger måste träffas innan februari ??

2011-01-26 @ 10:45:19
URL: http://fannyyandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0