pizza och bad

dagen har spenderats med line. pizza & bad i regn, asmysigt ju!
sen fick vi inget bra slut på dagen så vi träffades igen och sa hejdå ordentligt!
träffade cornelia också, så va med line och cornelia , vi töntade oss och körde med cykel upp och ner för en backe.
imorgon blir det att träffa viktoria, näda & alla fotbollstjejer! HÄRLIGT

är så jävla hungrig jusst nu? funderar på att hämta en glass ? ;$ 
har suttit och snackat med min kära alma i typ en timme nu, och jag ska snart kolla på nån film eller så ska jag fan sova!
nu blev inlägget riktigt långt och onödigt!


nyttig jag va idag!



Kommentarer
Postat av: c

fyra av dina länka måste uppdateras,,,

2011-06-15 @ 11:32:40
URL: http://littleceline.blogg.se/
Postat av: Evelina♥

Vet du vad som har hänt med mig blogg? :´(

Jag har förstört mig blogg, HATAR MIG!

Vet du hur man kontaktar blogg.se?

2011-06-15 @ 11:50:09
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0