fannyandersson

barndomsvän , shit vad jag saknar dig .
jag kommer ihåg alla gånger när vi va små , vi hade alltid så sjukt kul .
sen bara slutade vi träffas och jag saknar oss asmkt .
du är helt underbar , du finns alltid för mig om jag behöver dej ,
och du vet att jag alltid finns för dej .
vi har alltid så himla roligt när vi väl är , och man märker att vi har varit borta från varnadra ett tag då .
vi borde vara mera tycker jag . för vi är alldeles för lite .
du är så himla snäll och stöttar mig alltid .
men även fast vi inte träffas lika mycket längre och inte snackar lika mkt som förut , så tänker jag på dig och älskar dig jättemycket fanny .



Kommentarer
Postat av: fanny

jag älskar dig bebo , saknar allt med dig den jag kan snacka med nu finns det nästan inga kvar bara några <3

2011-03-15 @ 19:00:59
URL: http://fannyyandersson.devote.se
Postat av: fanny

love uuuuuu

2011-03-15 @ 19:01:32
URL: http://fannyyandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0