Jag har fått ett uppdrag!

Hej aminas blogg!
det är viktoria här , igen.
Jag fick ett uppdrag av amina nu när hon är på öland. uppdraget gick ut på att ja skulle hålla hennes blogg upptaterad. Visste ni att ja känner mig som en agent nu? c:
när amina kommer hem , på söndag , kommer ja inte va glad på henne. ja menar , hon åker bort HELA HELGEN utan mitt tillstång. fan amina , FAN!

Hörni, ja kom på en as smart sak!
Komentera dethära inlägget vad ni vill att jag ska skriva om/göra - och ja lovar att göra det! om det är något ja ska göra så kommer ja självklart filma det!

Nu ska ja faktist hoppa in i duschen om ni undrade - och det vet ja att ni gjorde.
ha en asbra kväll!
IMAG1582

awzum blogg!

Kommentarer
Postat av: AbbeAlbihn

Tycker att det är FUSK!!! att åka till Öland :( Ska ju bara till Sälen från Onsdag till Söndag:(

2011-03-18 @ 22:48:53
Postat av: tova ♥

ja tkr du kan lägga ut massa gamla söta små bilder på er :DDDDD

2011-03-19 @ 10:57:04
URL: http://tovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0