lillebror

goodmorgon :D
åh min lillebror e magsjuk ..
helt hemskt igår . mamma och pappa va på middag , så jag , min lillasyster och lillebror va hemma själva .
han sa att han hade lite ont i magen , men jag trodde liksom han va bajsnödig eller nåt ? ;s
sen så satt jag och min lillasyster och kollade på film , sen hör jag bara hur han spyr ,
fyfan vad äckligt det va , både jag och min lillasyster har forbi för spyor ,
när vi skulle städa undan vart han hade spytt höll båda för näsan och fick uppstötningar :p
sen kom mamma och pappa hem såklart ..
fan vad tråkig jag är , jaaa kul nu vet ni att min lillebror e magsjuk ,
nej men viktoria det va darför jag drog igår utan att säga hejdå , förlåt korv ;D
hoppas ni får en bra söndag :D


här får ni en gammal söt bild på min lillebror ;D


Kommentarer
Postat av: filippa

hejsan sötis! har just nu en liten tävling på min blogg där mankan vinna en full design! awesome.. så kika in om det är nåt som intressar dig!;)

2011-03-13 @ 12:15:44
URL: http://herings.blogg.se/
Postat av: Evelina♥

Bläää. spyor stinker! En gång på kvällen spydde min lillasyster precis utanför mitt rum, så jag fick sova under täcket :P

2011-03-13 @ 13:10:37
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0