valborg

min valborg har vart grym!
först kom viktoria och julia hit och vi kollade på film , sen kom totte hit (;
vi va typ här och flummade lite , ville bara säga att viktoria tog sönder våran gunga idag och hon gjorde illa sig riält! haha .
sen drog vi och kollade på brasa , men det va ju helt dött? så vi kom tillbaka till mig .
sen drog totte , och vi flummade , dansade och allt ;)
nu ligger jag , viktoria & julia här och myser .
jag har haft det grymt! jag älskar er .

jag tycker tottes jacka är fin :')

jag och julia ♥

ostbollar ♥♥

sen började jag och julia flumma och vi dansade i en halvtimme :p


sen blev jag lite trött.


jag har tuggummi på tungan ;p


viktoria ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0